Największa korzyść z dzielenia się listą życzeń YITH WooCommerce ze znajomymi i krewnymi
Jest tak wiele korzyści z udostępniania listy życzeń YITH WooCommerce swojej rodzinie, znajomym i tym, których znasz. Dobra wtyczka WooCommerce Wishlist pozwala bardzo łatwo dodać wiele funkcji do Twojej witryny. W rzeczywistości możesz to zrobić bardzo łatwo samodzielnie, bez specjalnej wiedzy na temat kodowania lub zrozumienia, jak działa oprogramowanie listy życzeń. Ale jest to duża zaleta nie tylko dla odwiedzających, ale także dla Ciebie.
Udostępnienie swojej listy życzeń innym nie tylko zwiększa Twoją widoczność i reputację jako właściciela firmy online, ale sprawia, że w oczach Twoich klientów wyglądasz jak osoba, do której warto się udać. Kiedy widzą, że jesteś aktywnym i głośnym użytkownikiem sklepów internetowych, automatycznie imponujesz im tym, co mówisz. A jeśli Twoja baza klientów powiększy się o Twoich krewnych i przyjaciół, wtedy pomyślą, że masz pieniądze, które możesz wydać na coś większego niż Twoja obecna mała firma. Tak więc, dodając jedną lub więcej aktywacji listy życzeń do swojej istniejącej witryny, robisz następny krok i stajesz się „nazwą gospodarstwa domowego” dla swoich klientów.
Liczba aktywacji listy życzeń dostępnych po zarejestrowaniu się w YITH WooCommerce jest nieograniczona. Możesz utworzyć tyle wtyczek WordPress z listy życzeń, ile pozwala na to Twój dostawca usług hostingowych. Jeśli Twój dostawca ogranicza liczbę aktywacji na sklep internetowy, nadal możesz utworzyć dowolną liczbę wtyczek WordPress z listy życzeń i będziesz mógł dokonywać wielu konwersji sprzedażowych z każdej witryny. Po skonfigurowaniu Twojej witryny za pomocą wtyczki WordPress z listy życzeń dla jednej witryny i nieograniczonej liczby aktywacji WordPress, wtedy zaczynasz dostrzegać ogromne korzyści płynące z bycia aktywnym użytkownikiem listy życzeń.